joi, 13 ianuarie 2011

Urasc.


Urasc cand lumea ma barfeste. Urasc cand cineva crede ca sunt altfel. Urasc cand altii isi fac pareri pripite. Urasc cand prietenii mei imi spun ca sunt proasta. Urasc cand descopar ca cei pe care-i credeam prieteni de fapt nu sunt. Urasc cand baietii glumesc pe seama mea. Urasc cand unii se cred mai destepti, dar care nu stiu decat sa dea din gura degeaba. Urasc cand altii au dreptate. Urasc cand mama tipa la mine. Urasc cand trebuie sa merg la tara. Urasc cand stau in maxi-taxi degeaba. Urasc cand unele persoane mai mari isi bat joc de mine. Urasc cand viata imi da si in secunda urmatoare imi ia totul. Urasc cand vad ca altii au parte de toate si nu sunt nici macar asa multumiti. Urasc cand trebuie sa ma despart de cineva. Urasc cand unii nu ma cred. Urasc cand unii nu ma cred. Urasc cand nu am timp liber. Urasc cand nu am mesaje. Urasc cand... Urasc cand soarta asta ma uraste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu